20/12/2025
SLIDER ΜΠΑΣΚΕΤ

Ολυμπιακός – NIKE: Η νέα χρυσή συμφωνία που αλλάζει επίπεδο

Ο Ολυμπιακός μπορεί να έχει το βλέμμα στραμμένο σε δύο μεγάλα μέτωπα –την αγωνιστική πορεία και την ολοκλήρωση της σύμβασης για το νέο ΣΕΦ– όμως στο παρασκήνιο τρέχουν εξελίξεις που ενισχύουν ακόμη περισσότερο το ερυθρόλευκο οικοδόμημα. Μία από αυτές είναι η νέα, ιστορική συμφωνία με τη NIKE, η οποία σηματοδοτεί την επιστροφή της κορυφαίας εταιρείας αθλητικής ένδυσης στο πλευρό των Πειραιωτών μετά από έξι χρόνια.

Οι δύο πλευρές κατέληξαν σε συνεργασία διάρκειας έξι ετών, με τον Ολυμπιακό να εξασφαλίζει συνολικά 10 εκατομμύρια ευρώ. Το ποσό αυτό περιλαμβάνει τόσο την παροχή πλήρους ρουχισμού για όλες τις ανάγκες της ομάδας, όσο και σημαντικά άμεσα οικονομικά έσοδα.

Γιατί η συμφωνία θεωρείται «ιστορική»

Η νέα συνεργασία δεν είναι απλώς ένα deal. Πρόκειται για την μεγαλύτερη οικονομική συμφωνία που έχει συνάψει ποτέ ελληνική ομάδα μπάσκετ με εταιρεία αθλητικής ένδυσης και τη δεύτερη μεγαλύτερη σε όλη την Ευρώπη, πίσω μόνο από εκείνη της Μπαρτσελόνα.

Μια τέτοια εμπορική επιτυχία «κουμπώνει» απόλυτα με τη στρατηγική που χτίζει ο οργανισμός τα τελευταία χρόνια: άνοδος σε όλα τα επίπεδα, εντός και εκτός παρκέ.

Το μέλλον στο νέο ΣΕΦ

Μετά τη συμφωνία για τη μακροχρόνια χρήση του ΣΕΦ, ο Ολυμπιακός μπαίνει σε μια εποχή απόλυτης αναβάθμισης. Στο νέο, ανανεωμένο γήπεδο τοποθετείται και μία σύγχρονη boutique, η οποία θα λειτουργεί τόσο τις μέρες των αγώνων όσο και καθημερινά, προσφέροντας στους φιλάθλους προϊόντα της ομάδας με την υπογραφή της NIKE.

Η ένταξη μιας παγκόσμιας εταιρείας στο project του νέου ΣΕΦ επιβεβαιώνει το όραμα που χτίζουν οι Πειραιώτες για την επόμενη ημέρα: μια ομάδα που δεν πρωταγωνιστεί μόνο αγωνιστικά, αλλά και εμπορικά.

Το brand του Ολυμπιακού σε συνεχή άνοδο

Η συμφωνία με τη NIKE αποτελεί την τρίτη μεγάλη εμπορική «νίκη» των τελευταίων μηνών, μετά τα deals με ARENA και NOVA, τα οποία θα αποφέρουν συνολικά 5 εκατομμύρια ευρώ στην επόμενη τριετία.

Ο Ολυμπιακός συνεχίζει να ενισχύει την εμπορική του δυναμική, μεγαλώνοντας το brand του σε ευρωπαϊκό επίπεδο και επιβεβαιώνοντας ότι εισέρχεται στη νέα εποχή με σταθερά θεμέλια και ακόμη μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα.