25/06/2026
ΜΠΑΣΚΕΤ ΤΕΤΡΑΔΑ ΘΕΜΑΤΩΝ

Μ. Αγγελόπουλος για Sunel Arena: «Κάναμε μια πρώτη συζήτηση με τον Ολυμπιακό, ώστε να εξυπηρετηθεί για κάποιο διάστημα»

Ο Μάκης Αγγελόπουλος παραχώρησε μια μεγάλη συνέντευξη στην COSMOTE TV και αναφέρθηκε στην προσέγγιση που έγινε από τον Ολυμπιακό προκειμένου να εξυπηρετηθεί για κάποιο διάστημα, όσο διαρκούν δηλαδή τα έργα για το νέο ΣΕΦ.

Ο διοικητικός ηγέτης της ΑΕΚ υποστήριξε πως δεν υπάρχει συμφωνία αλλά άφησε κάτι παραπάνω από ανοιχτό το ενδεχόμενο να βρουν κοινό πεδίο οι δύο πλευρές καθώς όπως ανέφερε: «Έχουμε αποδείξει μέχρι τώρα, ότι εκτός γηπέδου προσπαθούμε να εξυπηρετούμε και να βοηθάμε όλο τον κόσμο».

«Υπάρχει μια προσέγγιση από τον Ολυμπιακό να τον εξυπηρετήσουμε για κάποιο διάστημα. Δεν υπάρχει κάποια συμφωνία. Μία πρώτη συζήτηση έγινε και δεν ξέρουμε ακριβώς το διάστημα που θα χρειαστεί ή αν χρειαστεί. Στο τέλος της ημέρας θα το δούμε, αφορά μία εμπορική συμφωνία. Νομίζω έχουμε αποδείξει μέχρι τώρα, ότι εκτός γηπέδου προσπαθούμε να εξυπηρετούμε και να βοηθάμε όλο τον κόσμο Είμαι της λογικής ότι θέλουμε να μεγαλώνει η πίτα».

Για το αν παραμένει το μπάσκετ βαρέλι χωρίς τρύπα: «Παραμένει ακόμα για τις ομάδες που είναι εκτός οικοσυστήματος της EuroLeague. Τα τελευταία χρόνια ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στον Παναθηναϊκό, έχει γυρίσει κερδοφόρος πλέον τα έσοδά του ξεπερνούν τα 40-45 εκατομμύρια ευρώ . Ο Ολυμπιακός υπολείπεται λίγο, χρειάζεται λίγες οικονομικές ανάσες, αλλά και αυτός είναι πολύ κοντά. Οι υπόλοιπες ομάδες, δυστυχώς, απέχουν ακόμα από αυτήν την κατηγορία. Έχουμε ακόμα, δυστυχώς, ένα οικοσύστημα Ευρωλίγκας, το οποίο δημιουργεί συνθήκες ανταγωνισμού, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη», ανέφερε χαρακτηριστικά στην COSMOTE TV.