26/06/2026
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΤΕΤΡΑΔΑ ΘΕΜΑΤΩΝ

Ταρέμι: «Η πίεση του Μουντιάλ δεν συγκρίνεται με το Champions League»

Στην FIFA μίλησε ο Μεχντί Ταρέμι, παραμονές του αγώνα του Ιράν με την Αίγυπτο. Αρχικά είπε για την ισοπαλία με το Βέλγιο: «Αν με είχαν ρωτήσει πριν από το παιχνίδι, θα έλεγα ότι μια ισοπαλία χωρίς γκολ είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, αλλά λαμβάνοντας υπόψη την εξέλιξη του παιχνιδιού και τα γεγονότα που συνέβησαν, δεν νομίζω ότι πήραμε έναν καλό βαθμό και θα μπορούσαμε να είχαμε πάρει τους τρεις βαθμούς».

Όσον αφορά τη σημασία της πρόκρισης του Ιράν από τη φάση των ομίλων, συνέχισε: «Κάτι που κάποτε ήταν σπάνιο και τώρα έχει γίνει μεγάλη υπόθεση είναι η ενότητα και η ενσυναίσθηση μεταξύ των παικτών, του προσωπικού της ομάδας και του λαού του Ιράν σε όλο τον κόσμο. Έχουμε δημιουργήσει αυτή την ενσυναίσθηση μέσω του ποδοσφαίρου και η μεγαλύτερη χαρά της πρόκρισης είναι ότι οι λαοί μας έρχονται πιο κοντά».