Ο Απόστολος Χρήστου έκανε το 2/2 στις κούρσες του, καθώς μετά το χρυσό στα 50μ. ύπτιο, πήρε την πρώτη θέση και στο 100άρι ύπτιο. Ακόμη ένα μετάλλιο πρόσθεσε η Άννα Ντουντουνάκη στα 100μ. πεταλούδας, κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο.
Ο Έλληνας Ολυμπιονίκης του Παρισιού επέστρεψε δυναμικά μετά τον τραυματισμό του και με εξαιρετικές επιδόσεις στο διεθνές μίτινγκ της Ρώμης «Sette Colli», συνεχίζει την προετοιμασία του για το Πανευρωπαϊκό. Ο 30χρονος κολυμβητής, μετά την κατάκτηση της πρώτης θέσης στα 50 μέτρα ύπτιο, κάνοντας ρεκόρ για φέτος, έκανε ακόμη μία εξαιρετική κούρσα στο 100άρι. Με χρόνο 52.47 πήρε τη νίκη, βελτιώνοντας το φετινό του ρεκόρ (52.53 από το «Ακρόπολις»).
Με αυτή την επίδοση, ανέβηκε στο Νο4 του κόσμου και Νο2 στην Ευρώπη, πίσω από τον Βρετανό, Ολιβερ Μόργκαν και βάζει πλώρη για… μεγάλα πράγματα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κολύμβησης, που θα διεξαχθεί τον Αύγουστο (10-16) στο Παρίσι.
