O άνθρωπος που οδήγησε την ομάδα πόλο Γυναικών του Ολυμπιακού στην κορυφή της Ευρώπης και την επανέφερε και στην κορυφή της Ελλάδας θα συνεχίσει στον πάγκο των «ερυθρόλευκων», με τον Ερασιτέχνη να ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον Γιώργο Ντόσκα.
Αναλυτικά:
Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Γιώργο Ντόσκα. Ο Ελληνας προπονητής υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο και παραμένει στην τεχνική ηγεσία της ομάδας πόλο Γυναικών του συλλόγου.
Η δήλωση του Γιώργου Ντόσκα: «Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού, κ. Μιχάλη Κουντούρη, για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου και στον τρόπο δουλειάς μου. Είναι τεράστια τιμή το ότι θα συνεχίσω να εκπροσωπώ την ομάδα μας και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό».
