Πέρασε κιόλας ένας μήνας. Ένας μήνας από το βράδυ της 24ης Μαΐου, όταν ο Ολυμπιακός έγραψε μία από τις πιο λαμπρές σελίδες της ιστορίας του, κατακτώντας την Ευρωλίγκα μέσα στο T-Center και μετατρέποντας το γήπεδο του Παναθηναϊκού σε σκηνικό του μεγαλύτερου ερυθρόλευκου θριάμβου.
Για πολλούς φίλους του Θρύλου, εκείνο το βράδυ συγκαταλέγεται ήδη στις κορυφαίες στιγμές στην ιστορία του τμήματος μπάσκετ. Όχι μόνο για την αξία του τροπαίου, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο κατακτήθηκε.
Μέσα στην έδρα του αιωνίου αντιπάλου. Μέσα σε ένα γήπεδο που παρουσιάστηκε ως το νέο «κάστρο» του Παναθηναϊκού.
Και τελικά έγινε το μέρος όπου ο Ολυμπιακός σήκωσε πρώτος κούπα.
Η πραγματικότητα είναι πεισματάρα
Από τότε που ο Παναθηναϊκός μπήκε στο ανακαινισμένο T-Center, έχουν περάσει δύο αγωνιστικές σεζόν.
Στο διάστημα αυτό οι «πράσινοι» πανηγύρισαν δύο Κύπελλα Ελλάδας, αμφότερα μακριά από το νέο τους γήπεδο, στις διοργανώσεις που διεξήχθησαν στην Κρήτη.
Καμία φιέστα στο T-Center. Καμία απονομή στο T-Center. Καμία κούπα στο T-Center.
Αντίθετα, η πρώτη ομάδα που πανηγύρισε τίτλο μέσα στο συγκεκριμένο γήπεδο ήταν ο Ολυμπιακός.
Και μάλιστα όχι οποιονδήποτε τίτλο.
Την Ευρωλίγκα.
Οι τίτλοι μιλούν από μόνοι τους
Την τελευταία διετία, ο απολογισμός είναι απολύτως ξεκάθαρος.
Ο Ολυμπιακός κατέκτησε δύο πρωταθλήματα Ελλάδας, μία Ευρωλίγκα, δύο Super Cup επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία του σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Την ίδια ώρα, ο Παναθηναϊκός, παρά τα τεράστια μπάτζετ, τις επικοινωνιακές καμπάνιες και τις διαρκείς θριαμβολογίες, περιορίστηκε σε δύο Κύπελλα Ελλάδας.
Τα δεδομένα είναι αμείλικτα.
Και όσο κι αν κάποιοι προσπαθούν να τα παρουσιάσουν διαφορετικά, οι κούπες έχουν τον δικό τους τρόπο να θυμίζουν την αλήθεια.
Η πιο ακριβή… ξενάγηση
Ίσως τελικά η πιο ιστορική βραδιά του T-Center μέχρι σήμερα να μην ήταν αυτή που είχαν φανταστεί οι δημιουργοί του.
Γιατί όταν σχεδιάστηκε το νέο γήπεδο, κανείς δεν ονειρευόταν ότι η πρώτη απονομή τίτλου που θα φιλοξενούσε θα ήταν ερυθρόλευκη.
Κι όμως, έτσι γράφτηκε η ιστορία.
Έναν μήνα μετά, η εικόνα παραμένει ίδια.
Ο Ολυμπιακός είναι η πρώτη ομάδα που σήκωσε κούπα στο T-Center.
