Ο Ζαν Μοντέρο ολοκλήρωσε μια ονειρική σεζόν με τη Βαλένθια, οδηγώντας την στην κατάκτηση του πρωταθλήματος Ισπανίας και κερδίζοντας τον τίτλο του MVP των τελικών, πριν ετοιμάσει βαλίτσες για τη νέα πρόκληση της καριέρας του στον πρωταθλητή Ευρώπης Ολυμπιακό.
Μετά τον θρίαμβο απέναντι στην Μπαρτσελόνα, ο 22χρονος Δομινικανός γκαρντ ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο να αγωνιστεί κάποια στιγμή στο NBA, ξεκαθαρίζοντας πως πρόκειται για έναν στόχο που παραμένει ζωντανός, χωρίς όμως να αποτελεί την άμεση προτεραιότητά του.
«Όταν θέλουν να έρθουν να με πάρουν, θα έρθουν. Μπορεί κάποιος να καταλάβει πότε τον θέλουν. Προς το παρόν, συνεχίζω να απολαμβάνω το μπάσκετ στην Ευρώπη και να βελτιώνομαι. Όταν έρθει η ευκαιρία, θα κάνω το άλμα», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ο Μοντέρο ετοιμάζεται πλέον να φορέσει τα ερυθρόλευκα, με τον Ολυμπιακό να προσθέτει στο ρόστερ του έναν από τους πιο ταλαντούχους και ανερχόμενους γκαρντ της Ευρώπης, ο οποίος δεν κρύβει ότι κάποια στιγμή θα ήθελε να δοκιμάσει τις δυνάμεις του και στο κορυφαίο πρωτάθλημα του κόσμου.
Μιλώντας για τον 22χρονο γκαρντ, ο Πέδρο Μαρτίνεθ δήλωσε: «Ως προπονητής, υπήρξε απίστευτο να βλέπω τη γέννηση ενός αστέρα»
