Όπως είναι λογικό οι απορίες σχετικά με τη νέα διοργάνωση είναι αρκετές και δημοσίευμα της Mundo Deportivo ήρθε να δώσει μία νέα πτυχή στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Σύμφωνα με το ισπανικό Μέσο, καμία ομάδα από τη EuroLeague ή κανένα ποδοσφαιρικό κλαμπ δεν έχουν καταθέσει προσφορά για το νέο πρότζεκτ του NBA στην Ευρώπη.
“Αύριο, Δευτέρα 29 Ιουνίου, είναι η προθεσμία για τους επενδυτές που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που σχεδιάζει το NBA να υποβάλουν τις προτάσεις τους.
Το αμερικανικό πρωτάθλημα έχει καυχηθεί τους τελευταίους μήνες για το “σημαντικό ενδιαφέρον που έλαβε από ένα ευρύ φάσμα ομάδων και επενδυτών”, σύμφωνα με τα λόγια του δεύτερου στην ιεραρχία, Μαρκ Τέιτουμ, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι καμία ομάδα της EuroLeague ή ποδοσφαιρική ομάδα δεν έχει υποβάλει μέχρι σήμερα δεσμευτική προσφορά για να συμμετάσχει στο πρότζεκτ.
Δεν είναι καν σαφές εάν οι προτάσεις από επενδυτικά κεφάλαια ή (πολυεκατομμυριούχους) ιδιώτες, που έχουν υποβληθεί, θα είναι δεσμευτικές, αλλάζοντας εντελώς το τοπίο”, αναφέρει μεταξύ άλλων το ισπανικό δημοσίευμα.
