23/06/2026
GOSSIP

Μετά την “Πανσέληνο”, ο Ροντινέι ανακάλυψε το “Αθήνα μου” και υποσχέθηκε στον Αργυρό να μάθει να το τραγουδάει

Ο Ροντινέι δεν κρύβει ότι απολαμβάνει τη ζωή στην Ελλάδα και συχνά βρίσκει τρόπους να έρχεται ακόμη πιο κοντά στην ελληνική κουλτούρα. Ένας από αυτούς φαίνεται πως είναι η μουσική, την οποία χρησιμοποιεί και ως μέσο για να εξοικειώνεται με τη γλώσσα.

Ο Βραζιλιάνος μπακ του Ολυμπιακού δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram ένα story στο οποίο τραγουδά το “Αθήνα μου” του Κωνσταντίνου Αργυρού, δείχνοντας πως έχει ήδη προσθέσει το συγκεκριμένο κομμάτι στις αγαπημένες του επιλογές.

Δεν αρκέστηκε μόνο στο να ακούσει το τραγούδι. Ο Ροντινέι αποκάλυψε ότι θέλει να το μάθει κιόλας,: “Σκοπεύω να μάθω να τραγουδάω αυτό το τραγούδι”, ενώ αποθέωσε τον Κωνσταντίνο Αργυρό χαρακτηρίζοντας το κομμάτι “Top”.