24/06/2026
EUROLEAGUE ΜΠΑΣΚΕΤ ΤΕΤΡΑΔΑ ΘΕΜΑΤΩΝ

Υπέγραψε για 10 χρόνια η Ρεάλ και «γκρέμισε» την προπαγάνδα περί αποχώρησης από την Ευρωλίγκα

Η Ρεάλ Μαδρίτης θα συνεχίσει να αποτελεί βασικό κομμάτι της Ευρωλίγκας και την επόμενη δεκαετία, καθώς υπέγραψε τη νέα συμφωνία συνεργασίας με τη διοργάνωση, βάζοντας οριστικό τέλος στα σενάρια που τη ήθελαν να εξετάζει διαφορετικές κατευθύνσεις.

Η υπογραφή του νέου δεκαετούς συμβολαίου πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα (22/6), με τη «Βασίλισσα» να παραμένει στο κορυφαίο ευρωπαϊκό μπασκετικό προϊόν παρά το έντονο ενδιαφέρον και τις πιέσεις που ασκήθηκαν από το NBA και τη FIBA στο πλαίσιο των συζητήσεων για τη νέα ευρωπαϊκή λίγκα.

Η εξέλιξη αυτή ανοίγει πλέον τον δρόμο για την επέκταση της EuroLeague από τις 20 στις 24 ομάδες από τη σεζόν 2027/28, με σημαντική αύξηση των εσόδων για τις ομάδες-μετόχους, μεταξύ των οποίων βρίσκονται φυσικά ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός.

Καθοριστικό ρόλο στις διαπραγματεύσεις φέρεται να διαδραμάτισε ο CEO της Ευρωλίγκας, Τσους Μπουένο, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το νέο συμβόλαιο προβλέπει ρήτρα αποχώρησης ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ για όποια ομάδα επιλέξει να το «σπάσει» πριν από τη λήξη του.

Η είδηση αποκτά ξεχωριστό ενδιαφέρον και για έναν ακόμη λόγο. Τον τελευταίο μήνα μετά την κατάκτηση της Ευρωλίγκας από τον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ, ο πράσινος επικοινωνιακός μηχανισμός παρουσίαζε τη Ρεάλ ως βαθιά δυσαρεστημένη από τη διοργάνωση, αφήνοντας να εννοηθεί πως οι Μαδριλένοι δύσκολα θα συνέχιζαν στην ίδια πορεία. Η πραγματικότητα, ωστόσο, αποδείχθηκε διαφορετική.

Αντί για ρήξη, ήρθε μία συμφωνία δεκαετίας. Αντί για αποχώρηση, ήρθε νέα δέσμευση. Και κάπως έτσι, ακόμη ένα αφήγημα που αναπτύχθηκε με ιδιαίτερο ζήλο το προηγούμενο διάστημα κατέληξε να διαψευστεί από τα ίδια τα γεγονότα.