Μετά την ανακοίνωση και την απόκτηση πλέον του ΣΕΦ από τα αδέλφια Αγγελόπουλοι, φαίνεται ότι οι πρόεδροι της ΚΑΕ θέλουν να αλλάξουν σελίδα και να ξεκινήσουν καινούργια εποχή παντού. Αυτό προδίδεται και από την συμφωνία με την Nike, που όμως φέρνει κάτι πολύ περισσότερο από φανέλες.
Ο Ολυμπιακός γυρίζει σελίδα και μπαίνει σε μια νέα εποχή με τη σφραγίδα της Nike. Η αμερικανική κολοσσιαία εταιρία αθλητικού εξοπλισμού θα ντύνει την ομάδα από τη σεζόν 2026-27, αντικαθιστώντας την GSA, με την οποία θα ολοκληρωθεί η συνεργασία στο τέλος της ερχόμενης χρονιάς.
Η συμφωνία με τη Nike όμως φέρνει κάτι πολύ περισσότερο από φανέλες. Στο ανακαινισμένο ΣΕΦ θα λειτουργήσει boutique της Nike, σε αποκλειστικό χώρο, ενισχύοντας την εμπορική ταυτότητα του συλλόγου. Το timing δεν είναι τυχαίο: λίγες μόλις ώρες μετά την παραχώρηση του γηπέδου στον Ολυμπιακό, η διοίκηση προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις διεθνούς εμβέλειας.
Η συνεργασία με ένα brand-κολοσσό, με τεράστια εμπειρία σε NBA και Ευρώπη, ανοίγει τον δρόμο για νέες προοπτικές στο μάρκετινγκ, τον σχεδιασμό και την παγκόσμια προβολή του συλλόγου. Ο Ολυμπιακός «ντύνεται» για το μέλλον.