22/12/2025
SLIDER ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Ολυμπιακός: Νέος επικεφαλής ακαδημιών από Ισπανία ή Ιταλία – Ο Νίκος Τοπολιάτης επιστρέφει ως συνεργάτης

Σε φάση αναδιάρθρωσης βρίσκεται η Ακαδημία του Ολυμπιακού, μετά την αποχώρηση του Ζοσέ Ανιγκό. Οι «ερυθρόλευκοι» έχουν ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες για την επιλογή του νέου επικεφαλής, με τις πληροφορίες να αναφέρουν πως ο διάδοχος του Γάλλου θα προέρχεται είτε από την Ισπανία, είτε από την Ιταλία. Οι δύο αυτές αγορές θεωρούνται ιδιαίτερα ανεπτυγμένες στο επίπεδο της εκπαίδευσης νεαρών ποδοσφαιριστών, με μακρόχρονη παράδοση σε μοντέλα ανάπτυξης ακαδημιών.

Την ίδια ώρα, ο Ολυμπιακός έχει ήδη καταλήξει στο πρόσωπο που θα αποτελέσει στενό συνεργάτη του νέου επικεφαλής. Αυτός θα είναι ο Νίκος Τοπολιάτης, ο οποίος επιστρέφει στον Ρέντη, έχοντας προηγουμένως υπηρετήσει για πολλά χρόνια τα τμήματα υποδομής του συλλόγου.


Η επιστροφή Τοπολιάτη

Ο 43χρονος τεχνικός βρισκόταν τα τελευταία χρόνια στην Παντζάμπ της Ινδίας, όπου από το 2020 είχε τον ρόλο του τεχνικού διευθυντή της ομάδας. Πλέον βρίσκεται στην Ελλάδα, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι τελικές συζητήσεις για την ένταξή του στο νέο οργανόγραμμα των ακαδημιών του Ολυμπιακού.

Η επιστροφή του δεν είναι τυχαία. Ο Τοπολιάτης γνωρίζει σε βάθος τον μηχανισμό και τη φιλοσοφία της Ακαδημίας:

  • Από το 2008 έως το 2020 εργάστηκε ως προπονητής σε μικρά ηλικιακά τμήματα.
  • Από το 2017 έως το 2019 είχε τη θέση του τεχνικού διευθυντή των ακαδημιών, πριν αποχωρήσει για το εξωτερικό.

Η εμπειρία του, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε διεθνές περιβάλλον, θεωρείται σημαντικό στοιχείο για τη συνέχεια.


Το πλάνο του Ολυμπιακού

Ο σύλλογος στοχεύει στην περαιτέρω ενίσχυση της παραγωγικής διαδικασίας των ακαδημιών — από τα προαγωνιστικά κλιμάκια μέχρι τη μετάβαση σε Β’ και Α’ ομάδα. Η επιλογή προπονητή με background από Ισπανία ή Ιταλία υποδηλώνει πρόθεση για προσαρμογή μεθόδων τεχνικοτακτικής καλλιέργειας, μοντέλων εκπαίδευσης ρόλων και σύγχρονης προπονητικής δομής.

Ο Τοπολιάτης αναμένεται να λειτουργήσει ως σταθερός συνδετικός κρίκος, έχοντας γνώση τόσο των ανθρώπων όσο και των διαδικασιών της Ακαδημίας.