Ο Ολυμπιακός και ο Ντάνι Γκαρθία θα συνεχίσουν την κοινή τους πορεία και τη νέα αγωνιστική περίοδο. Οι «ερυθρόλευκοι» ανακοίνωσαν την ανανέωση της συνεργασίας με τον έμπειρο χαφ.
Αναλυτικά όσα είπε:
Είμαι πολύ χαρούμενος που ανανέωσα το συμβόλαιο μου εδώ. Συνεχίζουμε για να φέρουμε περισσότερα τρόπαια μαζί. Πάμε Ολυμπιακάρα
