Ο Ολυμπιακός είχε εκφράσει από την πρώτη στιγμή τα έντονα παράπονά του για την αποβολή του Σαντιάγκο Εσέ στην ευρωπαϊκή αναμέτρηση με την Μπαρτσελόνα και πλέον ήρθε η επιβεβαίωση από τα πλέον επίσημα χείλη.
Κατά τη διάρκεια παρουσίασης για τη χρήση του VAR, ο επικεφαλής διαιτησίας της UEFA, Ρομπέρτο Ροσέτι, αναφέρθηκε στη συγκεκριμένη φάση και ξεκαθάρισε ότι η κόκκινη κάρτα που αντίκρισε ο Αργεντινός μέσος ήταν λανθασμένη.
Η τοποθέτηση του Ιταλού αξιωματούχου αποτελεί ουσιαστικά παραδοχή του διαιτητικού λάθους που επηρέασε τον αγώνα των «ερυθρόλευκων», επιβεβαιώνοντας πως ο Εσέ δεν έπρεπε να είχε αποβληθεί.
Στην ίδια παρουσίαση, ο Ροσέτι σχολίασε και άλλες αμφισβητούμενες φάσεις ελληνικών ομάδων στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, όμως για τον Ολυμπιακό το σημαντικότερο ήταν η ξεκάθαρη δικαίωση στη φάση της αποβολής του Εσέ.
