Λίγες μέρες άδεια έχουν ακόμη οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού και θα επιστρέψουν στα καθήκοντα τους τη Δευτέρα (29/6), αλλά μέχρι τότε απολαμβάνουν τις διακοπές τους.
Oι Τσικίνιο και Ροντινέι γεμίζουν μπαταρίες μαζί με τις οικογένειές τους! Οι δύο «ερυθρόλευκοι» έχουν εξαιρετικές φιλικές σχέσεις και κάθε φορά σπάνε… πλάκα παρέα.
Ωστόσο, ακόμα και στις διακοπές το μυαλό τους είναι στο ποδόσφαιρο και δεν παρέλειψαν να δείξουν την απαράμιλλη ποιότητα τους ακόμα και στην άμμο.
