Ο Κώστας Αντετοκούνμπο αναμένεται να γίνει (ξανά) παίκτης του Άρη, αυτή τη φορά όχι με τη μορφή δανεισμού, όπως ήταν την περσινή σεζόν.
Ο διεθνής σέντερ έχει συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό, ωστόσο υπάρχει out, κάτι που πρόκειται να ενεργοποιηθεί για να υπογράψει στον Άρη για τα επόμενα τρία χρόνια (2+1).
Μία κίνηση που θα ενισχύσει περισσότερο τη γραμμή των ψηλών, μετά την απόκτηση του Κεμ Μπιρτς, ενώ θα προστεθεί στο ρόστερ και ένας Έλληνας παίκτης.
