Ο Ολυμπιακός θέλει wild card για να παίξει στο Τσάμπιονς Λιγκ βόλεϊ ανδρών.
Ο Ολυμπιακός κανονικά πρέπει να παίξει στο αδύναμο Τσάλεντζ Καπ, όπου έχει πολλές ελπίδες διάκρισης, αλλά ζητάει από την Ευρωπαϊκή Συνομοσπονδία να αγωνιστεί στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ ανδρών.
