Ο Ζαν Μοντέρο έκανε live στο IG και δέχτηκε κύμα αγάπης από τους οπαδούς του Ολυμπιακού!
Εμφανίστηκε μάλιστα κάποια στιγμή και ο Κόντι Μίλερ-ΜακΙντάιρ, με τον Μοντέρο να του απαντάει: «Τα λέμε σύντομα αδελφέ μου. Ας γράψουμε ιστορία» συνοδεύοντάς το με κόκκινο και άσπρο!
https://www.instagram.com/p/DaI67pxDf0V/